[android-developers] Re: Customized TextView Para customized Typeface

To: Android Developers <android-developers@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Subject: [android-developers] Re: Customized TextView Para customized Typeface
From: "Danny S." <danny.schimke@xxxxxxxxxxxxxx>
Date: Wed, 30 Nov 2011 06:15:47 -0800 (PST)
Delivery-date: Wed, 30 Nov 2011 09:16:05 -0500
Dkim-signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=googlegroups.com; s=beta; h=x-beenthere:received-spf:mime-version:date:in-reply-to:references :user-agent:x-http-via:x-http-useragent:message-id:subject:from:to :x-original-sender:x-original-authentication-results:reply-to :precedence:mailing-list:list-id:x-google-group-id:list-post :list-help:list-archive:sender:list-subscribe:list-unsubscribe :content-type:content-transfer-encoding; bh=1TP4uqNrJ4knLZNJulCLYFo7/Z+6szE/GvTI26sogwE=; b=2QiSmLk1f1fLgj95oM9e5CqRsPEX18uOdn5oKYahxvqto7LqnpSMAUzA91kNgYPMpQ vkyr0TS81DpcFtPQgNGNtGIU0xty5gN0I/eGH/S4VAZhqlMzGKLrejzkEsPBTxVXBhI1 ZT75mp615DZz87RmmeZiwGzy5pz7Bh3bvn/Cc=
Sender: android-developers@xxxxxxxxxxxxxxxx
Para adicional *info:

yo *logged fuera del *attrs que es dado a mi Vista:

Atributo 1: *textStyle
Atributo 2: *textColor
Atributo 3: Atributo
de gravedad 4: *layout_Atributo
de ancho 5: *layout_Atributo
de alzada 6: *ttfName

Pero *textStyle, *textColor o la gravedad por ejemplo tiene ningún efecto. Pensé cuándo llamo el *super constructor y pasar el *attr a él, toma todos los atributos pertinentes... Pero él  no!

-Danny

--
recibiste este mensaje porque eres *subscribed al *Google

For additional info:

I logged out the attrs that are given to my View:

Attribute 1: textStyle
Attribute 2: textColor
Attribute 3: gravity
Attribute 4: layout_width
Attribute 5: layout_height
Attribute 6: ttfName

But textStyle, textColor or gravity for example have no effect. I
thought when I call the super constructor and pass the attr to it, it
takes all the relevant attributes... But it doesn't!

-Danny