cake-php
[Arriba] [Todas las Listas]

Re: Pastel o IE9?

To: cake-php@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: Pastel o IE9?
From: Reuben <reuben.helms@xxxxxxxxx>
Date: Sun, 30 Jun 2013 15:58:04 -0700 (PDT)
Delivery-date: Sun, 30 Jun 2013 18:58:16 -0400
Dkim-signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=googlegroups.com; s=20120806; h=x-beenthere:date:from:to:message-id:in-reply-to:references:subject :mime-version:x-original-sender:reply-to:precedence:mailing-list :list-id:x-google-group-id:list-post:list-help:list-archive:sender :list-subscribe:list-unsubscribe:content-type; bh=ipfW15mH5qVpRs6QvaAmRK3ZFpmp8+2i+WiTltqa93A=; b=nctN88qs0ZGU1ptCrQM8Y5vTSwmttUCRiWRJgrjteLfaNdDKYErLXEs5ERSxOFkBpn 8vyz4oONTq0bypJXPC0gqKI00PNPC0iB0DnZQ5J7t3oBuCtVlphZUh2XRmZEvxkObML3 uViVCOi6n0Czj38qoQwekBAYQRbXsYNwsTs8vNSbl8O/aiXgtDGiIzvkyf8vZB+iOCzQ Okpck0B8JXR8PjwZ7AQNPOZbagUGGcGJRIYiU433tk93saHmT02ctww5qurEUnU4dtqV c3hyAvlUeLk6IS1RXzb7PEOgY5CWeD+Z2QbxjaSotQozS/i+3etDBa4SF9qPWDrxu82U JVOw==
Dkim-signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=20120113; h=x-beenthere:date:from:to:message-id:in-reply-to:references:subject :mime-version:x-original-sender:reply-to:precedence:mailing-list :list-id:x-google-group-id:list-post:list-help:list-archive:sender :list-subscribe:list-unsubscribe:content-type; bh=ipfW15mH5qVpRs6QvaAmRK3ZFpmp8+2i+WiTltqa93A=; b=NvwYmRSWSQ5DdiXWj8mBd7zlzV5B1KjJ0SxINao0bvqBfpbEydY42uGnIOFDmNu2Au YqsmVIFK/iiMZinXOBcUcPAkegC7Vqo2r0+rNOfT8cJ1b75Xvv4i4NDVvWJpp371Cgzy 3VSmqOcSITuC6AslmSyJSFoAV+hUlO3nYIXeFE2JNAb5x4oLQ9oaIhKl/ybIKLo+cIVl huSeWFdWqdyR+fwZi9V4KzcX0UwCbKZDAfNYQ+aZWvubUJvn3xY/Sa0Tl3/v1GXN7twp PP3LPorLpUM4oWZhn98suJ3yy3AMMjUTMhCtnHZ/d9Ldi5s4G6pC/el2ST3D10stcDrb NAUA==
Sender: cake-php@xxxxxxxxxxxxxxxx
Aquí es las cosas sería mirar al principio.

1. Considerar la versión de *jQuery te está utilizando.  En liberaciones más nuevas de *jQuery,
.Vive() es *deprecated, o justo no trabaja.  Si esto está trabajando
para ti, entonces puedes ser utilizar una versión más vieja de *jQuery, y que puede
tener asuntos con IE9. La manera más nueva es para utilizar .En() para el acontecimiento que maneja, pero
si vas demasiado nuevo, entonces IE8 consigue golpeado de la lista de navegadores apoyados.

2. No tendrías que necesitar utilizar *Firebug *Lite para inspeccionar el *DOM, *JS y Red
en IE9.  Típicamente, utilizo *Chrome, pero el *inspectors en IE9 es
bastante bien.  Teniendo dijo que, si una respuesta no está consiguiendo enviada, que
podría ser un *server asunto de lado, pero probablemente porque vuestro *Ajax la petición no está
invocando un *Ajax respuesta.  Puedes querer comparar Petición-Tipo,
Aplicación-Tipo, Contenido-Tipo o *X-Pedido-con, o cualquier cosa es aquello
indica a *CakePHP que un *Ajax la petición está entrando, y un *Ajax
la respuesta es requerida.

3. Si puedes ver que una respuesta está siendo enviada del *server, entonces
probablemente estás mirando en un *JS/IE9 asunto.

--
[...]

Here are the things I would be looking at first.

1. Consider the version of jQuery you are using.  In newer releases of
jQuery, .live() is deprecated, or just doesn't work.  If this is working
for you, then you may be using an older version of jQuery, and that may
have issues with IE9. The newer way is to use .on() for event handling, but
if you go too new, then IE8 gets knocked off the list of supported browsers.

2. You shouldn't need to use Firebug Lite to inspect the DOM, JS and
Network in IE9.  Typically, I use Chrome, but the inspectors in IE9 are
pretty good.  Having said that, if a response isn't getting sent, that
might be a server side issue, but likely because your Ajax request isn't
invoking an Ajax response.  You may want to compare Request-Type,
Application-Type, Content-Type or X-Requested-with, or whatever it is that
indicates to CakePHP that an Ajax request is coming in, and an Ajax
response is required.

3. If you can see that a response is being sent from the server, then
you're probably looking at a JS/IE9 issue.