Re: OSI affiliation

To: debian-project@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: OSI affiliation
From: Stefano Zacchiroli <zack@xxxxxxxxxx>
Date: Wed, 22 Feb 2012 12:58:34 +0100
En *Wed, *Feb 22, 2012 en 11:09:46SOY +0000, *MJ Ray escribió:
> Pero cuando otros anotan, pienso que OSI ningún-más largo-*accurate nombre, sus
> objetivos limitados y los procesos rotos son también problemas realmente graves
> que tendrían que ser dirigido antes del *debian el proyecto une y así que da
> su sello de aprobación.

*Thanks Para aclarar. Cuando era unas cuantas horas desde el último tiempo dijiste que en este hilo, de hecho empezaba para preguntarse si habías
cambiado vuestra mente y acontecía a favor de *Debian introduciendo OSI *affiliation
programa :-*P

*Thanks para la lista de licencia(*s), aun así.

Aclama.
--
*Stefano *Zacchiroli     *zack#unknown{^*upsilon.*cc,*pps.*jussieu.*fr,*debian.*org} . *o .
*Maître *de   *conférences ......   *http://*upsilon.*cc/*zack   ......   . . *o
On Wed, Feb 22, 2012 at 11:09:46AM +0000, MJ Ray wrote:
> But as others note, I think that OSI's no-longer-accurate name, their
> limited goals and broken processes are also really grave problems
> which should be addressed before the debian project joins and so gives
> its stamp of approval.

Thanks for clarifying. As it was a few hours since the last time you
said that in this thread, I was indeed starting to wonder if you had
changed your mind and became in favor of Debian entering OSI affiliation
program :-P

Thanks for the license list(s), though.

Cheers.
--