Re: DEP-5: Patches empujado al Debian Política repository

To: debian-project@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: DEP-5: Patches empujado al Debian Política repository
From: Stefano Zacchiroli <zack@xxxxxxxxxx>
Date: Wed, 22 Feb 2012 13:47:25 +0100
En *Tue, *Feb 21, 2012 en 01:21:02PM -0800, *Russ *Allbery escribió:
> Todo de mis cambios ahora han sido empujados al *Debian Política *repository y el
> documento es en el estado en el cual pretendo liberarlo mañana cuando
> parte de la Política 3.9.3 liberación.  Complacer revisión y enviar cualesquier preocupaciones o correcciones.

*Thanks Mucho *Russ, este *finalization el paso es mucho apreciado y, de hecho,
corresponde a la "implementación" de un documento como DEP-5.

He una cuestión relacionada a aquello: qué  piensas sería más para
el DEP-5 versión publicada en *http://*dep.*debian.Neto/*deps/*dep5/ ?

 ser *OK para tener un aviso gordo grande allí diciendo "este DEP ha sido
aceptado y es ahora *maintainer en <URL>, complacer referir a aquello para
la mayoría de hasta versión de fecha de esta especificación"?  O  bastante
tienes algo más *heavyweight como un (cronometrado) *redirection?

Aclama.
--
*Stefano *Zacchiroli     *zack#unknown{^*upsilon.*cc,*pps.*jussieu.*fr,*debian.*org} . *o .
*Maître *de   *conférences ......   *http://*upsilon.*cc/*zack   ......   . . *o
On Tue, Feb 21, 2012 at 01:21:02PM -0800, Russ Allbery wrote:
> All of my changes have now been pushed to the Debian Policy repository and
> the document is in the state in which I intend to release it tomorrow as
> part of the Policy 3.9.3 release.  Please review and send any concerns or
> corrections.

Thanks a lot Russ, this finalization step is much appreciated and, in
fact, corresponds to the "implementation" of a document like DEP-5.

I've a question related to that: what do you think would be best for the
DEP-5 version published at http://dep.debian.net/deps/dep5/ ?

Would it be OK to have a big fat warning there saying "this DEP has been
accepted and is now maintainer at <URL>, please refer to that for the
most up to date version of this specification"?  Or would you rather
have something more heavyweight like a (timed) redirection?

Cheers.
--
Stefano Zacchiroli     zack@{upsilon.cc,pps.jussieu.fr,debian.org} . o .
Maître de conférences   ......   http://upsilon.cc/zack   ......   . . o