[jboss-Usuario] [JBoss Servicios de Web] - Re: Servicio de Resto deploym

To: User development <jboss-user@xxxxxxxxxxxxxxx>
Subject: [jboss-Usuario] [JBoss Servicios de Web] - Re: Servicio de Resto deployment asunto en JBossWS-CXF-3.4.0 y JBoss 5.1
From: Leon Doud <do-not-reply@xxxxxxxxx>
Date: Tue, 20 Sep 2011 09:40:37 -0400
Auto-submitted: yes
Delivery-date: Tue, 20 Sep 2011 09:41:54 -0400
Sender: jboss-user-bounces@xxxxxxxxxxxxxxx
Leon *Doud [*http://comunidad.*jboss.*org/Personas/*doudl] creó la discusión

"*Re: Servicio de Resto *deployment asunto en *JBossWS-*CXF-3.4.0 y *JBoss 5.1"

para ver la discusión, visita: *http://comunidad.*jboss.*org/Mensaje/627496#627496

Kyle,

he tenido este error antes de que y aquí es unas cosas de par para probar.

Es el *JBoss caso estás desplegando a también contener *JBoss ESB?  Cuándo corrí a este problema creo que lo solucioné por *uninstalling *JBoss ESB.  Resulta *JBoss el ESB tiene una Primavera *deployment dentro de él.

Te es utilizando *jbossws-*cxf.*xml?  Si tan, marca seguro no tienes el normal *CXF importaciones, como:
|  | <recurso de importación="*classpath:*META-*INF/*cxf/*cxf.*xml" /> |
|  | <Recurso de importación="*classpath:*META-*INF/*cxf/*cxf-extensión-jabón.*xml" /> |
|      | <Recurso de importación="*classpath:*META-*INF/*cxf/*cxf-*servlet.*xml" /> |

Te es utilizando unas alubias "diferentes.*xml" Archivo que *jbossws-*cxf.*xml? Esto podría ser vuestro problema. He visto las personas #intentar tomar *CXF servicios basados que corren en *Tomcat y desplegar en *JBoss y justo no trabaja. Necesitas cambiarte web.*xml Y uso *jbossws-*cxf.*xml Si esto es el caso.

Encontré el siguiendo los vínculos útiles.  No son específicos de DESCANSAR, pero no pienso vuestro problema es específico de DESCANSAR tampoco.

 *http://Comunidad.*jboss.*org/*docs/DOC-13562#*Server_Integración_de Lado_*Customization *http://comunidad.*jboss.*org/*wiki/*JBossWS-*StackCXFUserGuide#*Server_Integración_de lado_*Customization
 *http://www.mastertheboss.com/web-interfaces/307-*jboss-*cxf-web-servicios.*html *http://Www.mastertheboss.com/web-interfaces/307-*jboss-*cxf-web-servicios.*html

Leon

Empieza una discusión nueva en *JBoss Servicios de Web en Comunidad
[*http://comunidad.*jboss.*org/Escoge-contenedor!Entrada.*jspa?*contentType=1&*containerType=14&contenedor=2044]

Leon Doud [http://community.jboss.org/people/doudl] created the discussion

"Re: Rest Service deployment issue on JBossWS-CXF-3.4.0 and JBoss 5.1"

To view the discussion, visit: http://community.jboss.org/message/627496#627496

Kyle,

I've had this error before and here are a couple things to try.

Is the JBoss instance you are deploying to also contain JBoss ESB?  When I ran into this problem I believe I solved it by uninstalling JBoss ESB.  Turns out JBoss ESB has a Spring deployment inside it.

Are you using jbossws-cxf.xml?  If so, make sure you don't have the normal CXF imports, such as:
|  | <import resource="classpath:META-INF/cxf/cxf.xml" /> |
|  | <import resource="classpath:META-INF/cxf/cxf-extension-soap.xml" /> |
|      | <import resource="classpath:META-INF/cxf/cxf-servlet.xml" /> |

Are you using a different "beans.xml" file than jbossws-cxf.xml? This might be your problem. I've seen people try to take CXF based services that run on Tomcat and deploy on JBoss and it just doesn't work. You need to change you web.xml and use jbossws-cxf.xml if this is the case.

I found the following links helpful.  They are not specific to REST, but I don't think your problem is specific to REST either.

 http://community.jboss.org/docs/DOC-13562#Server_Side_Integration_Customization http://community.jboss.org/wiki/JBossWS-StackCXFUserGuide#Server_Side_Integration_Customization
 http://www.mastertheboss.com/web-interfaces/307-jboss-cxf-web-services.html http://www.mastertheboss.com/web-interfaces/307-jboss-cxf-web-services.html

Leon

Start a new discussion in JBoss Web Services at Community
[http://community.jboss.org/choose-container!input.jspa?contentType=1&containerType=14&container=2044]