openldap-technical
[Arriba] [Todas las Listas]

Director de directorio (cn=config) ACLs

To: "openldap-technical@xxxxxxxxxxxx" <openldap-technical@xxxxxxxxxxxx>
Subject: Director de directorio (cn=config) ACLs
From: Andy Carlson <andy.carlson@xxxxxxxxx>
Date: Wed, 1 Feb 2012 13:52:56 -0600
Accept-language: en-US
Acceptlanguage: en-US
Delivery-date: Wed, 01 Feb 2012 14:56:15 -0500
Sender: openldap-technical-bounces@xxxxxxxxxxxx
Es allí cualquier *ACLs que controla qué *cn=director de directorio,*cn=*config puede modificar o lo es un *LDAP *superuser clase-de cuenta?  Sólo pregunto porque quiero soplar fuera mi *ACLs (*olcAccess atributos en *olcDatabase#num{^2}*bdb) y *re-añadir actualizado unos les (lo sé suena tonto, pero tengo razones válidas para hacer este) y quiero hacer seguro que todavía puedo hacer estas modificaciones como este director de directorio incluso si tengo no *ACLs.  *Thanks,

Andy *Carlson
*Moody Administrador de Identidad
de Instituto de Biblia | Sistemas de Información
312-329-4385
www.moody.edu<*http://www.moody.edu>

Are there any ACLs that control what cn=directory manager,cn=config can modify or is it a LDAP superuser sort-of account?  I only ask because I want to blow away my ACLs (olcAccess attributes in olcDatabase={2}bdb) and re-add updated ones them (I know it sounds silly, but I have valid reasons for doing this) and I want to make sure that I can still make these modifications as this directory manager even if I have no ACLs.  Thanks,

Andy Carlson
Moody Bible Institute
Identity Administrator | Information Systems