Re: [opensuse] posting via Un droid?

To: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [opensuse] posting via Un droid?
From: Stuart Tanner <stuart@xxxxxxxxxxxx>
Date: Sun, 11 Sep 2011 18:40:09 +0100
En sábado 10 *Sep 2011 19:09:06 Patrick *Shanahan escribió:
> * *Greg *Freemyer <greg.freemyer@xxxxxxxxx> [01-01-70 12:34]:

> De mi *Atrix, utilizo el navegador *gmail acceso y correo de allí.  Utiliza el no-*html poniendo en *gmail que hice *default.

Yo  +1 en el *K9 solución, a mí accediendo *webmail *via un móvil *everytime
fui para enviar un mensaje al *mailing la lista me frustraría más allá
medida. *K9 correo trabajó perfectamente el *detault cliente de correo todavía envía fuera de *html
contenido incluso aunque pusiste la medida de mensaje a mínimo (texto sencillo sólo).
--
---
Señor Stuart Tanner

*Tel: +44-1204410474
*Mob:+44-7868028028

www.bolin.org.*uk
Www.facebook.com/*BoltonLinux

On Saturday 10 Sep 2011 19:09:06 Patrick Shanahan wrote:
> * Greg Freemyer <greg.freemyer@xxxxxxxxx> [01-01-70 12:34]:

> From my Atrix, I use the browser gmail access and post from there.  It
> uses the non-html setting in gmail which I made default.

I would +1 on the K9 solution, to me accessing webmail via a mobile everytime
I went to send a message to the mailing list would frustrate me beyond
measure. K9 mail worked perfectly the detault mail client still sends out html
content even though you set the message size to minimum (plain text only).
--
---
Mr Stuart Tanner