Re: [opensuse] openSuSE Y Unidad Desktop?

To: LLLActive@xxxxxxx
Subject: Re: [opensuse] openSuSE Y Unidad Desktop?
From: The_Ace <mihiratheace@xxxxxxxxx>
Date: Sat, 17 Sep 2011 20:02:48 +0530
Cc: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Dkim-signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=gamma; h=mime-version:in-reply-to:references:from:date:message-id:subject:to :cc:content-type:content-transfer-encoding; bh=8zCtqiBiJJbXeBObZi8Ws6Pv+NWzPmykfQlIt6LDE4E=; b=DtNO92oqAyvL0BN+8K68nZRMLGqhMMq+HRb9d1XjCgoZJJiCs9Hz/yDb6oq7x1+s6v TAbsdZPVsPugNGeLegSPteNWU6Mkc7FHIKXJBz5+1Fbesj+mHcb4iIHn4o3ZWcmBhpBZ chfS7LKhzhTxbCmK4XqPA9Ig8c0AmoEtWZJ3U=
Encima Sentado, *Sep 17, 2011 en 7:13 PM, Lllactive@xxxxxxx <Lllactive@xxxxxxx> escribió:

> [...]
>
> *Linus *Torvalds foto de perfil <*https://*plus.*google.*com/*u/0/102150693225130002912>
> *Linus *Torvalds <*https://*plus.*google.*com/*u/0/102150693225130002912>- Mientras eres en él, podría tú también *fork *gnome, y apoyar un *gnome-2 entorno?
>
> Quiero mi *sane interfaces atrás. He todavía para conocer cualquiera que gusta el *unholy desorden que es *gnome-3.

 yo *sinserely unidad de esperanza NUNCA hace dentro a cualquier *self respetando *desktop *distro.
 Aquel *minimalistic la pantalla quizás buena para pantallas de teléfono minúsculo y *tabs pero
 totalmente inútil para *desktops y *laptops que tiene un más que 12" pantalla.

 Prueba abrir varias terminales de orden con unidad. Irás loco bastante
 rápido si lo utilizas para largo.

 *BTW, está de acuerdo entero *heartedly con *Linus en sus comentarios sobre *gnome 3

--
Los misterios del Universo son revelados cuándo rompes material.

On Sat, Sep 17, 2011 at 7:13 PM, LLLActive@xxxxxxx <LLLActive@xxxxxxx> wrote:

> [...]
>
> Linus Torvalds's profile photo <https://plus.google.com/u/0/102150693225130002912>
> Linus Torvalds <https://plus.google.com/u/0/102150693225130002912>- While you are at it, could you also fork gnome, and support a gnome-2 environment?
>
> I want my sane interfaces back. I have yet to meet anybody who likes the unholy mess that is gnome-3.

 I sinserely hope unity NEVER makes in to any self respecting desktop distro.
 That minimalistic screen maybe good for tiny phone screens and tabs but
 totally useless for desktops and laptops that has a more than 12" screen.

 Try opening several command terminals with unity. You'll go crazy pretty
 fast if you use it for long.

 BTW, agree whole heartedly with Linus on his comments about gnome 3

--
The mysteries of the Universe are revealed when you break stuff.