[opensuse] OpenMovieEditor

To: suse <opensuse@xxxxxxxxxxxx>
Subject: [opensuse] OpenMovieEditor
From: eddie <eddieleprince@xxxxxxx>
Date: Thu, 22 Sep 2011 14:25:11 +0100
Tiene cualquiera oído de, utilizado o saber cómo para conseguir una copia de *OpenMovieEditor?  Tengo algún *mov archivos que me gustaría para editar y tengo problemas con la parte
de vídeo de la mayoría de los otros programas.  Me gustaría para probar *openmovieeditor
pero no puede encontrar un *opensuse versión. Apreciaría cualquier ayuda.

*Thanks

Eddie --

Has anyone heard of, used or know how to get a copy of OpenMovieEditor?  I
have some mov files that I would like to edit and I have problems with the
video part of most of the other programs.  I would like to try openmovieeditor
but cannot find an opensuse version. Would appreciate any help.

Thanks
Eddie