Re: [opensuse] Misterio de correo

To: Patrick Shanahan <paka@xxxxxxxxxxxx>
Subject: Re: [opensuse] Misterio de correo
From: Mark Misulich <munguanaweza@xxxxxxxxx>
Date: Thu, 13 Oct 2011 18:26:24 -0400
Cc: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Dkim-signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=gmail.com; s=gamma; h=subject:from:to:cc:date:in-reply-to:references:content-type :x-mailer:content-transfer-encoding:message-id:mime-version; bh=+5v8fJ9pUaHGz9z6u6jBgR7eWJdNgR7YmrcjP0RF/Ro=; b=Uz/asE+Ygqy7ZK4sWawY9AS4C6ngSF4fJ5t5tFSqQLs8whH1MM4Qqk2HWopizwSORF 27olSyeP5KYppHrPd0AD4EfXAQkcCXPpv33rEeEoyMh/GBryADMQZhFkuEoN7A0hIP0u pp7hqmyLAQq5rbeySheYfwryw1XwJCvtavi90=
En *Thu, 2011-10-13 en 18:18 -0400, Patrick *Shanahan escribió:
> * Mark *Misulich <munguanaweza@xxxxxxxxx> [10-13-11 18:14]:

> Primer control para un *bcc (copia de carbono ciego) en el *header de vuestro original
> *outgoing *email.  También control para un *alias conteniendo que *addr, podría
> referir a una dirección buena.
>
> Te es empezando con un *nuevo* *email o una plantilla, la plantilla puede
> contener el *errant *addr.
>
> --
*Hi,
la lista es tan grande que lo tengo roto arriba de a seis diferente *mailing
grupos.  Cada tiempo envío fuera del *emails, les envío tan *bcc de modo que el

Qué normalmente hago cuando yo  el *mailings es a clic en "el escribir"
botón una vez para cada cual de los seis grupos en la lista.  En la ventana
de dirección yo clic *bcc, entonces tipo en el *subdivision de la lista entera,
como Un-*D, *E-*L, *etc.  Entonces sujeto el *newsletter a cada *email,
*paste en un tema en la ventana sujeta, y el impacto envía.

Si entiendo vuestra respuesta, entonces enviándoles como *bcc podría ser la causa
de esto?

> first check for a bcc (blind carbon copy) in the header of your original
> outgoing email.  Also check for an alias containing that addr, it might
> refer to a good address.
>
> are you starting with a *new* email or a template, the template may
> contain the errant addr.
>
> --
Hi,
the list is so large that I have it broken up into six different mailing
groups.  Each time I send out the emails, I send them as bcc so that the
mailing address list can't be captured by someone else.

What I normally do when I do the mailings is to click on the "write"
button once for each of the six groups in the list.  In the address
window I click bcc, then type in the subdivision of the entire list,
such as A-D, E-L, etc.  Then I attach the newsletter to each email,
paste in a subject in the subject window, and hit send.

If I understand your reply, then sending them as a bcc could be the
cause of this?