[opensuse] Networkmanager Y OS12.1

To: oS-en <opensuse@xxxxxxxxxxxx>
Subject: [opensuse] Networkmanager Y OS12.1
From: Koenraad Lelong <k.lelong@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Tue, 03 Apr 2012 10:04:47 +0200
*Hi,

tengo un más viejo *laptop que corrió OS 11.1 muy guapo. Recientemente instalé 12.1 y ahora tengo un problema con el *networkmanager. Conecté a mi *accesspoint sin problemas. Pero después de que un *shutdown el *networkmanager no conecta más. Después de que *rebooting, el *networkmanager no ve mi *accesspoint. Cuándo imposibilito el *wireless red (*via *networkmanager) y *re-habilitarlo, puedo ver mi *accesspoint en la lista, y la conexión es hecha.
Esto no es qué espero el *networkmanager a *behave.

Ninguno fija para esto ? TIA.

Consideraciones,

*Koenraad *Lelong.

Hi,

I have an older laptop that ran OS 11.1 very nice. Recently I installed 12.1 and now I have a problem with the networkmanager. I connected to my accesspoint without problems. But after a shutdown the networkmanager does not connect any more. After rebooting, the networkmanager does not see my accesspoint. When I disable the wireless network (via networkmanager) and re-enable it, I can see my accesspoint in the list, and the connection is made.
This is not how I expect the networkmanager to behave.

Any fix for this ? TIA.

Regards,

Koenraad Lelong.