Re: [opensuse] Apache OpenOffice rpms Para 11.4?

To: suse <opensuse@xxxxxxxxxxxx>
Subject: Re: [opensuse] Apache OpenOffice rpms Para 11.4?
From: "David C. Rankin" <drankinatty@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Fri, 13 Apr 2012 16:24:56 -0500
En 04/13/2012 01:26 AM, *C escribió:
> siempre lo puedes conseguir de *OOo directamente:
> *http://www.openoffice.org/descarga/otro.*html (Versión 3.3.0 es la última
> versión disponible de *OOo).  Si quieres un *AOO *Developer *snapshot
> de su *upcoming 3.4 liberación, lo puedes conseguir de aquí:
> *https://*cwiki.*apache.*org/*confluence/Exhibición/*OOOUSERS/*AOO+3.4+Oficioso+*Developer+*Snapshots
>
> La cosa única que "pierde" realmente es el *openSUSE *branding y *openSUSE
> utilizado para incluir un *stack de extensiones que, si necesitas/les utiliza, puede
> ser estirado abajo individualmente de las Extensiones *website:
> [...]

*Thanks *C,

  he sido utilizando el 3.4 *developer *snapshot en Arco. (Más viejo *snapshot - trabajos
bien, *renders correctamente, justo tiene un extraño *java asunto que impide abrir
archivos directamente de *konqueror) necesito a a mano actualizar que también -- pero
el Arco justo fue a *gcc47 y yo NO yendo *wade a aquel *hornets' el nido intentando construir *AOO de fuente.... Feo... Si tienes algún tiempo de sobra, podríamos utilizar vuestro
*c/*c++ talentos en el proyecto de TDE.

  Caeré una nota en cómo el *AOO *rpm instala va. Soy interesado para ver si ninguno
del *bugs he archivado contra él es de hecho fijado.. *Thanks Otra vez :)

--
David *C. *Rankin, *J.*D.,*P.*E.

On 04/13/2012 01:26 AM, C wrote:
> You can always get it from OOo directly:
> http://www.openoffice.org/download/other.html (version 3.3.0 is the
> last available version of OOo).  If you want an AOO Developer snapshot
> of their upcoming 3.4 release, you can get it from here:
> https://cwiki.apache.org/confluence/display/OOOUSERS/AOO+3.4+Unofficial+Developer+Snapshots
>
> The only thing "missing" really is the openSUSE branding and openSUSE
> used to include a stack of extensions that, if you need/use them, can
> be pulled down individually from the Extensions website:
> [...]

Thanks C,

  I've been using the 3.4 developer snapshot on Arch. (older snapshot - works
fine, renders correctly, just has a strange java issue that prevents opening
files directly from konqueror) I need to manually update that as well -- but
Arch just went to gcc47 and I NOT going wade into that hornets' nest trying to
build AOO from source.... Ugly... If you have some spare time, we could use your
c/c++ talents on the TDE project.

  I'll drop a note on how the AOO rpm install goes. I'm interested to see if any
of the bugs I've filed against it are actually fixed.. Thanks again :)

--
David C. Rankin, J.D.,P.E.