[opensuse] KDE crap

To: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Subject: [opensuse] KDE crap
From: James Hatridge <James.Hatridge@xxxxxx>
Date: Mon, 16 Apr 2012 10:42:07 +0200
*Hi Todo

no sé lo que yo , pero esta mañana cuándo giré en mi sistema todo de mi
*desktop los iconos fueron idos. Normalmente tengo dos columnas en el dejado de iconos.
Después de que *messing con él para sobre una hora tengo unos cuantos iconos muy pequeños *randomly
por todas partes mi pantalla.

Puede alguien me dice cómo para conseguirlo respalda a la manera lo tuve Y apagar todo
este nuevo *crap?

*Thanks Para vuestra ayuda,

PS

de JIM estoy utilizando 12.1.

--
Comprobar mi colección & de postal del sello!
*Yankee VA CASA!

Comprueba mi *online *Delcampe tienda
*http://www.delcampe.net/tiendas/*warthogbulletin

Hi all

I don't know what I did, but this morning when I turned on my system all of my
desktop icons were gone. Normally I have two columns on the left of icons.
After messing with it for over an hour I have a few very small icons randomly
all over my screen.

Can someone tell me how to get it back to the way I had it AND turn off all
this new crap?

Thanks for your help,

JIM

PS I'm using 12.1.

--
Check out my stamp & postcard collection!
Yankee GO HOME!

Check out my online Delcampe store
http://www.delcampe.net/stores/warthogbulletin