Re: Re: [opensuse] KDE crap

To: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Subject: Re: Re: [opensuse] KDE crap
From: James Hatridge <James.Hatridge@xxxxxx>
Date: Mon, 16 Apr 2012 13:45:52 +0200
*Hi *Arnie,

En lunes, abril 16, 2012 01:12:48 PM *Swapnil *Bhartiya escribió:
> Puede tú bien clic y entonces escoge '*Desktop *Settings' o 'Vista de Carpeta
> *Settings' Entonces de allí selecciona 'Carpeta' de *layout. Hace aquello soluciona
> el problema?
>
> *Arnie

Yo bien clic en el *desktop y conseguir una carta que no tiene ninguno de esto en
él. Qué tiene que yo ser *clicking encima?

*Thanks,

JIM

--
Comprobar mi colección & de postal del sello!
*Yankee VA CASA!

Comprueba mi *online *Delcampe tienda
*http://www.delcampe.net/tiendas/*warthogbulletin

Hi Arnie,

On Monday, April 16, 2012 01:12:48 PM Swapnil Bhartiya wrote:
> Can you right click and then choose 'Desktop Settings' or 'Folder View
> Settings' Then from there select 'Folder' from layout. Does that solve
> the problem?
>
> Arnie

I right click on the desktop and get a menu that does not have any of this on
it. What should I be clicking on?

Thanks,

JIM

--
Check out my stamp & postcard collection!
Yankee GO HOME!

Check out my online Delcampe store
http://www.delcampe.net/stores/warthogbulletin