Re: Re: [opensuse] KDE crap

To: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Subject: Re: Re: [opensuse] KDE crap
From: James Hatridge <James.Hatridge@xxxxxx>
Date: Mon, 16 Apr 2012 16:16:22 +0200
*Hi Ricardo,

Después de que yo *rebooted hay ningún icono en mi *desktop nada. También nada parece para cambiar esto. Cualesquier ideas?

*BTW, pienso que mi sistema  un coche actualiza anoche. Lo tengo puesto para hacer
esto. Ayer había el pequeño "actualiza esperar" icono en la esquina correcta
más baja, hoy su ido.

*Thanks!

JIM

--
Comprobar mi colección & de postal del sello!
*Yankee VA CASA!

Comprueba mi *online *Delcampe tienda
*http://www.delcampe.net/tiendas/*warthogbulletin

Hi Ricardo,

After I rebooted there are no icons on my desktop at all. Also nothing I do
seems to change this. Any ideas?

BTW, I think that my system did an auto update last night. I have it set to do
this. Yesterday there was the small "update waiting" icon in the lower right
corner, today its gone.

Thanks!

JIM

--
Check out my stamp & postcard collection!
Yankee GO HOME!

Check out my online Delcampe store
http://www.delcampe.net/stores/warthogbulletin