[opensuse] Re: Re: Re: Re: KDE crap

To: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Subject: [opensuse] Re: Re: Re: Re: KDE crap
From: James Hatridge <James.Hatridge@xxxxxx>
Date: Mon, 16 Apr 2012 19:25:59 +0200
HI Ricardo,

La cosa es hay ningún icono nada. Así que no ayuda para hacerles
más grande.

*Thanks,

JIM

--
Comprobar mi colección & de postal del sello!
*Yankee VA CASA!

Comprueba mi *online *Delcampe tienda
*http://www.delcampe.net/tiendas/*warthogbulletin

HI Ricardo,

The thing is there is no icons at all. So it does not help to make them
bigger.

Thanks,

JIM

--
Check out my stamp & postcard collection!
Yankee GO HOME!

Check out my online Delcampe store
http://www.delcampe.net/stores/warthogbulletin