[opensuse] Re: Freeseer No capturando everthing es allí una aplicación

To: opensuse@xxxxxxxxxxxx
Subject: [opensuse] Re: Freeseer No capturando everthing es allí una aplicación mejor?
From: Malcolm <malcolm_lewis@xxxxxxxxxxxxx>
Date: Sun, 22 Apr 2012 19:59:51 -0500
En Sol, 22 *Apr 2012 17:14:51 -0700
Steven *Hess <flamebait@xxxxxxxxx> escribió:

> [...]
> *KDE?
> He probado #varios configuración *settings pero parece para tener un
> bastante pobre *default *settings y está careciendo de muchas cosas que justo
> parecerían básico a una aplicación así. Puedes no incluso nombrar el
> vídeo estás intentando hacer y él sólo usos .*ogg Para caso.
>
> Mi sistema tiene abundancia del CPU que es un *quad el núcleo que corre en 3.2*Ghz
>
> Steven
> --
> ____________
> Steven *L *Hess KC de ARS6*KGE DM05*gd22
*Hi
*kazam cuál está sentando aquí en el momento;
*http://descarga.*opensuse.*org/*repositories/Casa:/*MargueriteSu:/sumisión-a-*devel-*repository/*openSUSE_12.1/

--
Aclama Malcolm °¿° (Contador de Linux #276890)
*openSUSE 12.1 (*x86_64) *Kernel 3.1.10-1.9-*desktop

On Sun, 22 Apr 2012 17:14:51 -0700
Steven Hess <flamebait@xxxxxxxxx> wrote:

> [...]
> make to change settings in a web based app in Freeseer. It's not
> displaying everything in full motion. It's missing things and playing
> more like a slide show than a video. Is there a better app for 12.1
> KDE?
> I have tried various configuration settings but it seems to have a
> rather poor default settings and is lacking a lot of things that would
> just seem basic to an application like this. You can't even name the
> video you are trying to make and it only uses .ogg for instance.
>
> My system has plenty of CPU being a quad core running at 3.2Ghz

Hi
kazam which is sitting here at the moment;
http://download.opensuse.org/repositories/home:/MargueriteSu:/submission-to-devel-repository/openSUSE_12.1/

--
Cheers Malcolm °¿° (Linux Counter #276890)
openSUSE 12.1 (x86_64) Kernel 3.1.10-1.9-desktop