support-firefox
[Arriba] [Todas las Listas]

Ubuntu: Firefox ESR 52

To: mozilla-support-firefox@xxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Ubuntu: Firefox ESR 52
From: "Cruz, Jaime" <Spammers@xxxxxxx>
Date: Wed, 8 Mar 2017 07:55:17 -0500
Newsgroups: mozilla.support.firefox
Sender: "support-firefox" <support-firefox-bounces+traductor=listoso.com@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
Bien, era capaz a a mano instalar la versión de ESR de *Firefox 52 después de sacar la Complexión "Oficial" del *default PPA. Era un poco de un dolor, pero al menos ahora puedo continuar acceder la nómina de #mío empresa página (es un *Java la aplicación accedida *via la web así que no puedo utilizar la versión regular).

Hace cualquiera sabe si *Ubuntuzilla o cualquiera más construirá un PPA para esta versión? Soy razonablemente seguro no soy el SÓLO uno en esta posición...

--
Jaime Un. Presidente
de Cruz

Distrito de AMA 34
*http://*www.*AMADistrict34.*com/
la Carrera de Freddy
*http://www.freddysrun.org/

Well, I was able to manually install the ESR version of Firefox 52 after removing the "Official Build" from the default PPA. It was a bit of a pain, but at least now I can continue access my company's payroll page (it's a Java application accessed via the web so I can't use the regular version).

Does anyone know if Ubuntuzilla or anyone else will build a PPA for this version? I'm reasonably sure I'm not the ONLY one in this position...

--
Jaime A. Cruz
President

AMA District 34